Nézhetjük-e ölbe tett kézzel, hogy miként foszlik szét a házasság fogalma a szemünk előtt?

Engedhetjük-e, hogy gyermekeinket tőlünk idegen értékek szerint neveljék az óvodákban és az iskolákban?

Elfogadhatjuk-e szó nélkül, hogy az egyenlőség nevében meggyőződésünkkel és világképünkkel ellentétesen éljünk?

Őrizzük meg a gyermekkor ártatlanságát!

A gyermekek különböző fejlődési fázisait szem előtt tartva kell ellátnunk őket tudással a világról, a családról, az emberi kapcsolatokról.

ÁLLÁSFOGLALÁSOK

BÉRBE VETT ANYÁK, ÁRUCIKKÉNT KEZELT GYEREKEK

A béranyaság természeténél fogva zsigereli ki a nőket és kezeli árucikként a gyermekeket. Potenciális csorbul a béranyaságon keresztül pénzért örökbefogadott gyerekek joga a származásuk megismeréséhez, a “kibérelt méhben” töltött hónapok ismeretéhez. Tovább az állásfoglalásra…

A WHO ÉS AZ UNESCO ÁLTAL TÁMOGATOTT SZEXUÁLIS NEVELÉSI PROGRAMOK

Megoszlanak a vélemények az iskolai szexuális nevelés tartalmáról. Kell-e iskolai tananyagban tizenéves lányoknak az abortuszt pozitívan beállítani? Kell-e az ovisoknak a homoszexualitásról tanulni? Kérdéses részek az ENSZ szervek által támogatott átfogó szexuális nevelési programokból. Tovább…

AZ ÁTFOGÓ SZEXUÁLIS NEVELÉS HAZAI MEGJELENÉSE (YELON)

A gyermekek szexualizálását célzó, ENSZ szervek által támogatott “átfogó szexuális nevelés” program elemei egy magyar civil szervezet honlapján is megtalálhatók. Hol siklik ki a párkapcsolati nevelés? Elemzésünkben felmutatjuk a szerintük nem gyerekeknek való tartalmakat. Tovább az állásfoglalásra…

FELVETÉSEK A GYERMEK JOGAIRÓL SZÓLÓ EGYEZMÉNY HARMADIK JEGYZŐKÖNYVÉHEZ

A gyermek ajándék, életünk kincse. Vigyáznunk kell rájuk, és éreztetnünk kell velük, hogy bízhatnak bennünk. Az ő életükről szóló döntésekbe be kell vonnunk őket, nem feledve azt, hogy minden gyermek első számú nevelője a szülő. Állásfoglalásunk az ENSZ Gyermek jogairól szóló egyezményének Harmadik jegyzőkönyvéről